Tuesday, November 9, 2010

Onze handen


Feng Ye Hao welkom thuis ah." Monkey Ik weet niet Yao om gezegend te worden met kinderen betrekkingen, maar ook dacht dat het kind werd weer naar buiten Fu Yao aan zijn vrouw."Broeders Freeze spreken, riep ze aan kinderen, is mijn zus." Yao Lai Fu keken naar kinderen, toegevoegd: "Maar kinderen, het is dat ik altijd zeggen dat je de Monkey broer is mijn beste broer noem je hem Houge het. ""Houge goed, was het meisje terecht." Maar kinderen mooi gezegd. Ze wilt installeren verfijnde, kan haar gezicht verraadt, niet weer helpen de rode."Maar kinderen Tiffany Bracelet jonger zusje is echt interessant, hoe lang gevolgd Fogo, maar het spijt me?"Monkey geloof niet dat Lai Fu Yao gezegd. Kinderen kunnen niet alleen mijn zus, of waarom verlegen? Na het luisteren naar zijn woorden kan worden meer en meer van de verlegen kinderen zelfs nog meer rood Le. Zie de manier om kinderen, Monkey steeds meer dat hun uitspraken juist zijn, en mijn hart om mezelf terug, wanneer je dit vermogen geesten hebben, zoals een mooi kind, ik weet niet met welke middelen, eigenlijk kregen hun handen."Monkey Brothers, niet pesten aan kinderen, en ze heeft niet gezien in de wereld." Yao Lai Fu gezegd."Oke. Om Fogo, je terug te zien vandaag, ik ben blij, maar ... ..." Monkey keek naar kinderen, dan stopte bij de mond."Monkey Man, je bedoelt mijn huis is het? Wil je niet zeggen goed, kan weten dat kinderen jonger zusje, zei ze het geld zal ook Rotterdam, maar de tijd is nog steeds niet." Yao Lai Fu gezegd."Je kreeg geen geld terug?" Yao Lai Fu Monkey verdachte gezegd."Nee, onze handen, slechts duizend yuan." Yao Lai Fu gezegd."Maar hoe zou jij doen?" Yao Lai Fu Monkey Ik weet niet wat drugs mouw, keek hem verward."Bet ah, kunnen kinderen zei dat zijn zus om me te helpen terug te winnen van het geld, vermeerderd met rente." Yao zei, zeer gemakkelijk te zegen."Om Fogo, je gek?" Monkey verwijden ogen."Wat is te gek is niet gek, heb nog nooit iets gaan Dudu geluk, misschien wel omdraaien Tiffany Jewellery gezouten eend, toen mijn naam terug wanneer de geest kan worden verwijderd." Yao zegen voor zijn mond om te spreken van een pass."Om Fogo, je geen geld verdienen, teruglopend naar doen? Je hoeft niet terug te komen, Rotterdam en hoe het niet goed, ah!" Monkey gezegd."Monkey broers niet, moeten anders zeggen, maar dat je broers, een ding te zeggen ga je naar

No comments:

Post a Comment