Tuesday, November 9, 2010

"Een reanimatie


hand liggende, vandaag protagonist is de fraai grote schoonheid. Hoewel de ervaring van talrijke knappe jonge meisje, kan niet meer zo,n mooie, aangename en delicaat. Hij likte zijn lippen, de mond gaat in de keelholte speekselsecretie.Yao zegen voor een knappe paar Hue zien, echt om hem te verslaan op de voorkant, zal hij niet na te denken over het slaan van een vrouw. Hart jeuken, maar zonder handen, zal een klein lek spoelbak een groot schip. Zijn doel vandaag: naar Rotterdam te verslaan, terug te winnen verloren geld en vinden hun eigen waardigheid. Hij deed alsof hij geen idee?n, maar om kinderen keek zenuwachtig."Om Fogo, honing, dit ook niet van de wolf den venture, mensen sterven." Hoewel Yao is beschikbaar voor kinderen tot zegen te kunnen zien te overtuigen, ze is erg zenuwachtig.Kunnen kinderen echt zenuwachtig, ze is niet bang om te gokken zal verliezen, maar het gezicht van zoveel toeschouwers, en mijn hart een beetje timide karakter. Yao zegen voor die spanning weet kunnen kinderen, in het geheim op te hangen aan de handen van kinderen, zodat kinderen een beroep moeten doen op gevoel. Kunnen kinderen voelen de kracht van zijn hand, ze wist, was Fogo bij het aanmoedigen van hun eigen, intense stemmingswisselingen geleidelijk gekalmeerd."Maar kinderen, ik ben niet zenuwachtig, niet van de wolf den even gewaagd." Yao Lai Fu geantwoord."Little schoonheid, dit is niet de wolf den venture, zullen we niet opeten. Beurt, we zijn heel, heel bang voor je ons eten?" Knappe vervoering Road."Ik zal niet opeten." Maar als de kinderen niet de zin knappe begrijpen, en zij antwoordde naar waarheid."Haha", "ha ha", in de aanwezigheid van mensen op een dergelijke leuke schoonheid te zien, worden we een lachende groep."Om Fogo, ze lachen?" Kunnen kinderen niet de redenen voor hun lach weten."Maak je geen zorgen over hen, en we begonnen te wedden." Yao Lai Fu heeft niet aangegeven de redenen voor hun gelach, maar uit de zak en haalde zijn ondergoed op aan kinderen in de voorkant van duizend dollar."Little schoonheid, je het geld hebt, denk ik, of niet inzet als verloren, dan hoe leef je het?" Handsome kijken naar de zorg voor kinderen."Ik heb geen wed niet, ah, zo niet geld, geen plek om te wonen, geen plek om te wonen Fogo, hij mij niet zou willen, zul je me naar huis. Ik wil niet naar huis te gaan, ik wil Fogo, ik wil met zijn leven, nooit gescheiden worden ... ... "om kinderen, die begint op te gaan, enkele willekeurige gemaakt, waarvan sommige uit het hart."Eh, eh, een beetje schoonheid, als de geesten terug komen elke goede zegen, geld geen geld, tot minder dan de helft van mijn uiterlijk, hij niet wil je, je hebt me." Handsome heb niet gekeken neer op Yao aan zegenen, in de aanwezigheid van Zijn gezicht, molesteren een blikje met kinderen."Ik ken u niet ah." Maar kinderen glimlachte en zei."Een reanimatie, op de tweede en de derde weer naar bed kunnen slapen." Knap, daarna meer en meer expliciet."Nee, goede vrouwen niet trouwen twee mannen, ik nog steeds graag meer Fogo." Maar kinderen gezegd."Je bent niet zijn zus?" Knap heel erg teleurgesteld, doen ze echt een paar?"Vandaag is mijn zus, kan niet worden een morgen ... ..." Hoewel kinderen kunnen erg na?ef, erg verlegen, kun je het woord liefde, ze was heel dapper. Ze is het gebruik van deze gelegenheid gebruik om Yao om hun wensen kenbaar zegen."Maar kinderen, niet te vergeten, en begon te wedden." Yao Fu Hoe kind geest kan niet begrijpen dat zijn? Nog niet begonnen zijn carrire, was hij niet te veel wishful thinking."En wat doen we op te laden?" Om kinderen vroeg: "Ik zal laten." Yao Lai Fu gezegd."Laatste keer dat je verloren schat met een single op de dertiende, we moesten dubbele heffing." Kan zijn kind zei.Makers Tiffany Bracelet niet de dobbelstenen te gooien, je kunt opladen kinderen wat te zeggen, dit is niet evident hoofd naar hem laten knippen? Iedereen was teleurgesteld, denken dat er een levendig worden gelezen, zal de dealer Cuocuo arrogantie, zo

No comments:

Post a Comment